بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خودزنی استقلالی ها مانع از گرفتن ستاره سوم!

Free Link Exchange

وقتی می گفتیم بهترین تیم یک دهه و شاید بیشتر 10 پانزده سال اخیر استقلال را که می توانست ستاره سوم را به راحتی هر چه تمام تر بدست بیاورد،را با تسویه حساب شخصی مدیرعامل سابق استقلال که با آن همه تجربه  تیمداری و کسب عناوین مختلف ارز دست دادیم ،خیلی ها یا قبول نمی کردند و بعضیا چون با تصمیم فتح الله زاده موافق بودند،ابتدا خیلی محترمانه و بعد از چند مدتی با دهانهای گشاد به سخره می گرفتند!فتح الله زاده در جای که باید از تجربه های گرانقیمتش  بهره لازم را میبرد،بدترین تصمیمات مدیریتیش را گرفت و تیم خوب فصل 2012-2013 را به مرز نابودی در فصل بعدش کشاند،که متاسفانه امیر قلعه نویی هم ناچار شد تن به تغییراتی در تیمش بدهد که در نهایت به ضرر تیم و خودش منجر شد!
تصویر فوق  کاملا می توان عینا  موضوعی که به آن اشاره شده بود را ملاحظه کرد.این عکس آخرین ترکیب تیم ملی ایران قبل از اولین بازی جام جهانی  خود در برزیل می باشد
حال فرض کنیم بیگ زاده مصدوم نمیشد یا به هر صورت   با بهبودی کامل به ترکیب اصلی به جای حاج صفی یا پولادی  اضافه میشد!از آن طرف مجتبی جباری هم خداحافظی نمی کرد و اختلاف کروش با سید مهدی رحمتی به  عدم حضور سید در جام جهانی ختم نمیشد!
دقیقا آنروزها نوشتیم استقلال با چند یار کمکی به برزیل  خواهد رفت و تنها پیش بینی غلطمان حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی به جای کروش بود! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 3 / 1393برچسب:استقلال,لیگ قهرمانان آسیا,ملی پوشان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com